MENÜ
İstanbul 14/18
Airkule
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
UÇUŞ İŞLETMEDE SONUÇLAR
Havacılık Haberleri
20 Ekim 2009 Salı 07:45

UÇUŞ İŞLETMEDE SONUÇLAR

THY Uçuş İşletme Başkanlığı'nda Hava-İş Sendikası Genel Kurul delege seçimleri sonuçlandı. İşte sonuçlar...
Gökkuşağı Hareketi 968 oy alırken, mevcut Hava-İş Sendikası yönetiminin mavi listesi  ise 906 oy aldı.  Böylece, Uçuş İşletmedeki 76 delegeyi de Gökkuşağı Hareketi çıkarmış oldu...
Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 kedi
 24 Ekim 2009 Cumartesi 10:09
'beyaz adam'a...evet arkadaşım, biz beyaz ve tek adam ve onun çoğaltılmışlarını istemiyoruz. çok renkli ve çok adamlar, çok kadınlar olmak istiyoruz. geometrik şekillerden de köşeli olanları değil köşesiz, döngüsel olanları seviyoruz. çünkü köşeli düşünmüyoruz. 'doğrudan demokrasi', 'ters piramit', 'yatay örgütlenme' gibi kavramları biz icat etmedik. dünyada iktidar karşıtı tüm emek ve hak örgütlenmelerinin tartıştığı ve kabul ettiği bir demokrasi anlayışı ve demokratik örgütlenme modellerini kapsayan kavramlar bunlar ve yeni de değil. etrafınıza biraz bakmaz ve tek adama tapınırsanız bunlardan haberdar olma şansınız olmaz ve söylediklerinizin ırkçılığa kadar varan bir söyleme tekabül ettiğinin bile farkına varmazsınız.
 sonuç'a
 23 Ekim 2009 Cuma 19:24
sevgili arkadaşım öncelikle bu saydığın arkadaşlardan hiç birisi yönetime ben geleceğim demiyor. ilk genel kurulda tüzük değişikliği ile yönetim şeklini değiştirip, yeniden yapılacak seçim ile işçilerin direkt olarak sendika yönetimini belirlemesini sağlayacaklar. tabi şimdiye kadar hep isimler üzerinde durup yönetilmeye alıştığın için sana biraz garip geliyor. gelelim o arkadaşların temsilcilik görevini yerine getirip getirmediğine. grev oylamasında oy kullanmamış olacaksın ki o insanların gece gündüz bizler için mücadele ettiğini ve sandığın başında nöbet tutarak işten atılma tehditleri aldıklarını bilmiyorsun. nitekim bahadır kaptan bunun bedelini işten atılarak ödedi. eylem yapılması konusunda da ıstersen atilay ayçin'e bir sor bakalım neden sadece kokpit ile sınırlandırmış. ayrıca bahadır altan da eylemi çok kısıtlanmış gördüğü ve eylemi yapacak öğrenci pilot ve kaptanları bekleyen tehlikeyi gördüğü için yapılmasını istemediğini söylemiştir. gerçekleri bilmeden sonuca gitmemeliyiz
 KADERİMİN OYUNU
 23 Ekim 2009 Cuma 11:23
Haklısın arkadaşım. Zaten gökkuşağını destekliyom da hani Ayçin'den de korkmuyo değilim, hani balta falan diyo, hain diyo... bağırıp çağırıyo hani... kelle götürmekten sözediyo... amanınn! o konuştuğu zaman kaçasım geliyo... da... gitmiycem merak etme şaka yapıyom, sadece arada bir şarkı söylüyom, iyi geliyo...
 KADERİNİN BEYAZ ADAMI , ''O''
 23 Ekim 2009 Cuma 10:40
4DEĞİL, 14DEĞİL, 1004 YIL GEÇSEDE AYÇİN BAŞKAN VE YÖNETİMLERİN EMEKLERİNİZİ VE ONURUNUZU İŞVEREN İLE BİR OLUP SATTIĞINI SÖYLEYEMİYORSUNUZ, SÖYLEYEMEZSİNİZ. Söyledikleriniz: Üyesinin denetimine açık sendika(Üyeler denetlemek istemiş, sendika olmaz demiş sanki)ve doğrudan demokrasi(demokrasinin durağımı var da biz o duraklarda hiç beklemedik, bilmiyoruz. Aktarmalı demokrasi hakkında bizede bilgi verin kalkış ve varış saatli demokrasi ile bizi de tanıştırın). Siz çok fazla geometrik ve yuvarlak şekiller içinde kalmış olabilirmisiniz. Her şeyin tersi ile ilgilendiğinizden Piramit'in tersi. Herşeyin yanı ile uğraştığınızdan, örgütlenmenin yatayı. İşçisini satmayan bir sendika yönetiminin görevini layıkı ile yaptığına inanan insanlar bu düşünceleri doğrultusunda hareket ederler. THY de aldığınız ücret ve sosyal hakları Türkiye de bir başka iş yerinde bulamayacağınız için sakın sektör değiştirmeyin. Çocuklarınız ve yakınlarınız yüksek Yaşam standartlarına alışmışken. Atilay Ayçin Bir tane, Keşke binlerce olsa
 indialima
 23 Ekim 2009 Cuma 09:25
"Biz sektör mü değiştirsek, başka bir sendika mı kursak yoksa başlasak mı malum şarkıya ''BANA KADERİMİN BİR OYUNU MU BUUUUU....!''" bunların hiç birine gerek yok... beyaz listeyi destekle yeter... GÖKKUŞAĞI HAREKETİNE SELAMLAR
 KADERİMİN OYUNU
 23 Ekim 2009 Cuma 07:19
Bazı bazı düşünüyorum da; Ayçin tekrar başkan seçilir, aradan seneler geçer, birileri çıkıp 'arkadaşım artık yeter, azıcık kenara çekilsen de geçsek' der, o ve adamları 'heyyyt aramızda işverenin adamları var, hainler, kadir kıymet bilmezler var, biz bunca yıldır... vs. vs,' diyerek bir dört yıl daha geçer... ondan sonra aynı hikaye sürüp gidip bir dört yıl daha...... Biz sektör mü değiştirsek, başka bir sendika mı kursak yoksa başlasak mı malum şarkıya 'BANA KADERİMİN BİR OYUNU MU BUUUUU....!'
 indialima
 23 Ekim 2009 Cuma 00:19
"uçuş işletmeden kardelenler" e / söylediklerin olasılık dahilinde olabilir ama neticede bu bir olasılık yani bir bilinmeyen.. bilinmeyenden yola çıkılarak yapılan her iş söylenen her söz bir noktada tıkanır aksi olduğu da görülmemiştir.. ayrıca mesele senin olasılıkları üst üste ekleyerek ulaştığın sonuç kadar karmaşıkta değil aksine 2x2=4 netliğindedir.. doğru dediğimiz şey bir gerçeklik değil bir bakış açısıdır ve kişinin perspektifine göre farklılık gösterebilir.. öyleyse doğru bir tane değildir... hayır bir tanedir ve onun da kriteri insani değerlerdir.. bu bahsettiğim çerçevede doğru olduğuna inanılan bir karar oylanırken insanların sergileyecekleri yaklaşım tamamen bu temele dayandığı sürece farklı sesler çıksa bile alınacak karar lehte olacaktır.. çalışanın çıkarlarını gözeten ve bunu icraatlarına yansıtan bir sendika senin düşündüğün gibi çelişkiler yaşamaz.. ama her zaman söylerim çeşitlilik iyidir.. selamlar
 UÇUŞ İŞLETMEDEN KARDELENLER
 22 Ekim 2009 Perşembe 20:09
Artık yeter arkadaşlar. Düşüncelerimizi ve bildiklerimizi iş yerlerinde insanlara aktarmaya devam edelim. Evet Teknik te 1200 oy aldık, Muhalefetin diğer'i 500 oy aldı.. Uçuş işletmede 960 oy muhalefetin diğer parçaları ve biz mevcut yönetim de 900 oy oldık. Şimdi GREV oylamasını hatırlayalım evet diyenler hayır diyenlere üstünlük sağlamıştı. Bu sayısalçoğunluk sendikasına ve yönetimine duyulan güvenin bir eseridir. İşn en kötü ve dramatik olan bir yönüde şu'dur. Yarın mesela parça, parça muhalefetin birleşmesi ile muhalefet yönetime geldi. Toplu sözleşme tıkandı(Parçalı olacağından TİS'i tıkatmaz,imzalarlar.), grev oylamasına gidildi. Merak ediyorum geçen dönem GREV'e hayır diyen insanlar ile kol, kola girebilen bu parçalı havalı muhalif'lerden oluşan insanlar hem çalışanların önüne sandık koyacaklar, hem de sandığa hayır oyu atacak insanlar ile beraber kararlar alacaklar. Karanlık, parçalı ve turnusol bir diyalektik. Umarım Böyle bir kabus'a şahit olmayız. Hava İŞ Yönetimine Selamlar.
 indialima
 22 Ekim 2009 Perşembe 19:50
aynı fikirde olmayanları örümcek beyinli olarak niteleyecek birinin kendisine muhalefet edenlere hain diyen ayçin den ne farklı olabilir ki.. bence ikisi de aynı şey.. oysa beyaz listeye bakacak olursanız ayçin le ortak özelliklerde kimseye rastlamazsınız.. aradaki üslüp farkını herkes gördü.. tüm tacizlere rağmen beyefendiliğinden hanımefendiliğinden taviz vermeyen bir beyaz liste varken ortada ithamlarınız çok gülünç oluyor gerçekten
 başlangıç
 22 Ekim 2009 Perşembe 15:33
sonuç'a... kardeşim ille de birilerinin seni yönetmesini mi bekliyorsun? hep birlikte yönetsek nasıl olur? hala isimler sayıp, hikaye anlatıyorsun. sen de gel bize katıl, birlikte mücadele edelim, birbirimizi yönetelim, birbirimizi denetleyelim, birimizin ayağı eli dili sürçtüğünde ötekimiz girelim devreye ne dersin kardeş?
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2025 Airkule