THY KABİNDE GÖREVDEN ALMALAR

Havacılık Haberleri

9 Kasım 2018 Cuma 14:09

Türk Hava Yolları’nda Kabin Hizmetleri Başkanlığında flaş görevden almalar oldu

Türk Hava Yolları (THY) Kabin Hizmetleri Başkanlığında flaş görevden almalar yaşandı. Airkule.com’a ulaşan bilgilere göre Türk Hava Yolları İdari Müdürü (Kabin) Tansel Kaptan, Kabin Performans ve İş Geliştirme Müdürü Özlem İlkörücü Öncel ile Kabin Ürün Müdürü Pelin Erzurumlu, İcra Komitesi kararıyla görevden alındı. Görevden alınan müdürlerin yerine kimlerin atandığı ise henüz belli değil.

Airkule.com-ÖZEL

  Yorum Ekle

  Yorumlar

 Mehmet
 15 Kasım 2018 Perşembe 16:17
Hiçbirini tanımam ama bu Tansel baya ah almış anlaşılan.
 Nevin
 14 Kasım 2018 Çarşamba 22:29
Aşındırmadık kapı bırakmamışsın görevden alınmayayım diye... ya bu kadar küçülme... biraz gurur lütfen
 Hakkını veremeyenler
 14 Kasım 2018 Çarşamba 15:21
Bulundukları konumları insanların yararına değil de hoyratça konumları kullananlar hakkında yazılanlar görevden alınmaktan çok daha üzücü çok daha utanç ..görevler biter insanlık ,yardımseverlik,insan kazanma yani zoru başarmaktır o konumlardaki felsefe aslen
 Ekip odasi
 13 Kasım 2018 Salı 00:24
Tansel ekip odasinda göruldugu yerde alkışlanarak protesto edilmelidir. Temennim yarattiklari sistemin tadini varsinlar. Kapi acilir acilmaz bc perdesini kontrol ettisinler, ekipten sonra seal kontrolune gelsinler, ucus sonu herkes birbirinin yuzune iletemedigini özlemin sisteminden arkasindan yazssinlar... Belki yeniden insan olurlar...
 Adımı yazmam
 12 Kasım 2018 Pazartesi 21:06
Son günlerde duyduğum en harika haber.. özellikle tansel için..
 Tansel bey
 12 Kasım 2018 Pazartesi 18:10
Tansel bey uçuşa dönecekmiş pazarda limon satmayı tercıh ederdım yerınde olsaydım.
 Ozlem
 12 Kasım 2018 Pazartesi 18:09
Ozlem hanım çoktan gıtmelıydı zaten sırketı bu kadar zarara ugratan bır proje cıkartıp elınde patlayıp hala nasıl gorevde kalıyor dıye yıllardır dusunuyordum.Supervısor projesı ıle 100 purserı aylarca ucurmayıp ıkı yıl egıtım verdırdı bu egıtımler hep paraydı sonrada proje ıptal kımse bu kadına bu ıkı yıllık egıtım egıtöenlerın parasını kım verecek demedı daha o zaman gıtmelıydı cok bıle kaldı
 ADALET
 12 Kasım 2018 Pazartesi 04:40
Tansel beyfendi çok yukardan bakıyordunuz noldu ? Cimere 100 lerce şikayet gidince işler yavaş yavaş değişmeye başladı dimi ? Eeee bu işler böyle efendi sen milletin haksız yere ahını alırsan yıllardır Birgün birikir birikir taaa en tepeye kadar gider yaptıkların. Alma mazlumun ahını Tansel efendi hadi bakalım şimdi tanıdıklarına haber yolla aklamaya çalış kendini nasıl oluyormuş yaşa bazı duyguları. İlahi adalet bu kaçamayacaksın.
 Objektif
 12 Kasım 2018 Pazartesi 02:52
Turgay Taştepe ve Ender Aydın gibi değerli amirlerimizin öncelikle müdür olarak sonra da başkan olarak değerlendirilmesi gerekli...
 Gerçekler
 11 Kasım 2018 Pazar 22:05
Aaa ne güzel sirkette dil ve edebiyat bilgisi kuvvetli fakat çıkış kararlarının hangi birimden alındığına ilişkin bilgisi olmayan insanlar var..onu da geçtim benim takildığım nokta kendi kendine yorum yazmış kısmıydı ki hepimizin olan şirket hakkında ulu orta içinizi çirkince dökmenizdi ama sanırım daha fazla muhatap ta olmayacağım :) tekrardan iyi akşamlar
 yalanlae
 11 Kasım 2018 Pazar 21:17
Şirketten performans yetersizliği adı altında kaç personel atıldı biliyormusunuz? Kaç kişinin haketmediği şekilde işten çıkartılmasında rol aldı? Meslektaşlarınızın davalarında performanstan gelip kimler talimatla neler söyledi biliyormusunuz? Yardımcı olmuş. Hadi ordan. Khb baştan aşağı temizlenecek. Sanmayın kalanların yanına kalacak yaptıkları. Ertelemeye çalışıyorlar ama iki kişi daha sırada. Bu arada; ediceksiniz değil edeceksiniz. fakat ve acaba arka arkaya kullanılmaz. veya bitişik yazılır.
 😌😌
 11 Kasım 2018 Pazar 18:26
Gerek TanselBey gerekse Özlem Hanım görevlerini layığıyla yapan insanlardır. Üzüldüm. Allah yolunuzu açık etsin.
 Gerçekler
 11 Kasım 2018 Pazar 18:23
Burdaki yorumlar gitgide ağirlasicak ve insanlari bilip bilmeden itham ediceksiniz degil mi? Tarziniz çunku bu yönde ama bence çirkinlesmeyin daha fazla.. isteyen herkes istedigini yaziyor fakat acaba mail atıp ta cevap ve ya yardim alamadiniz da mi acaba yazan kisinin kendisi oldugunu dusunuyorsunuz. Yardim goren seven insanlar da olabilir.teoriler kurmayin sacma sapan kendi girip yorum yaziyordur diye komik oluyor çunku. Hangi maile ya da hangi yardim ihtiyacina geri dönmediğini yazın iddaniz destekli olsun... iyi akşamlar
 özlem
 11 Kasım 2018 Pazar 10:29
Özlem gelip buraya kendi hakkında yazı yazıyor :))) bu kadarı da çaresizlik işte. Özlem kendini ne kadar översen öv bitti o iş. bitti gitti. kendini hazırlasan iyi olacak. daha yaptıkları yüzünden mahkeme celbi gelecek, onların hesaplarını vereceksin.
 kabin
 11 Kasım 2018 Pazar 09:20
Khbye geldiğimizde her zaman sorunumuza destek olan tek yönetici Özlem Önceldi. Ne zaman mail atsam çözmeye çalışmıştır. Allah yolunu açık etsin
 Sevgili Tansel
 10 Kasım 2018 Cumartesi 20:44
O ahlar böyle çıkmaz. O ahlar nasıl çıkar biliyor musun? Şimdi görevden alınmadan sonra artık her ne bölümde olursan insanların sana ağızlarıyla degil başka taraflarıyla güldüğünü bile bile çalışırsın ya hergün, kendine dersin ki "sabret oglum istifa mı edebilcen emekliliği mi yakican napican mecbur dayan..." işte hergün lanet okuyarak bitsin diye can atarak gittiğinde o ise o gün çıkar o ahlar
 Yıldız Tilbe
 10 Kasım 2018 Cumartesi 20:29
Yar saçların lüle lüle nevin sana güle güle
 Üzücü
 10 Kasım 2018 Cumartesi 18:37
Özlem hanıma üzüldüm. Kabinin yarısı başkan olmasını bekliyordu.
 ÇOK İSABETLİ BİR KARAR AMA BİR EKSİK VAR
 10 Kasım 2018 Cumartesi 14:17
NEVİN ÇOLAK UNUTULMUŞ. KABİNDE 1 KİŞİ BİLE ONU İSTEMİYOR. ANKET YAPIN TURGAY TAŞTEPE AYŞEN PAKPINAR TUĞBA KIŞLA Varken nasıl olurda bu kadını başkan yaparsınız?
 Güzel haber
 10 Kasım 2018 Cumartesi 13:10
Özlem hanımı severdim en azından asil bir duruşu vardı ve çok çalışkandı. Pelin hanım kendini Qatar yada Emirates de yönetici gibi hissediyordu toplantılarda melek görünüme girip kelebek kanadı takıp ekiplere örnek vermeye çalışıyordu komikçe ve ikiyüzlülüğü hep gözler önündeydi... Tansel bey çalışırdı ama o da ah aldı... Ne diyelim Sultan Süleymana kalmıyorki onlara kalsın🙏
 Gogo
 10 Kasım 2018 Cumartesi 10:55
Rüzgara tüküren, yüzüne tükürür.
 khb
 10 Kasım 2018 Cumartesi 10:31
bu atamalardan khb çolağın haberinin olduğunu hiç zannetmiyorum. bu da demek oluyorki gelecek kişi için alt kadro temızlenıyor ki kendi ekibini rahat kurabilsin.. Nevin Hanıma mutlu huzurlu emeklilikler şimdiden. ne yazıkki yeni havalimanında bizimle deği, lsiniz demektir bu.
 İlahi adalet
 10 Kasım 2018 Cumartesi 10:19
Yaşattıklarını yaşayacaklar elbette, Yerlerine atama da yok, koltuklar boş kalsın daha iyi mantığ, acı bir şey olsa gerek;)
 Kabin
 10 Kasım 2018 Cumartesi 09:17
İnşallah doğrudur Tansel senin diyer tarafta yatacak yerin yok bu adam öylesine art niyetli biriki oda özlem öncelde inşallah Afrikaya çıkar tayinleride bir daha görmeyiz bunları Helal olsun icra komitesine Vallahi gitmesi gereken 4 lünün üçü bu mesela İlker öz aydın Bülent Metin Alpaslan durumaz ne kadar iyi insanlar hele Bülent Metin Çok beyfendi ve işini çok severek yapan bir yünetici ya ben bu haberi duyunca mutlu oldum oysa biri görevinden alınınca özülürdüm...
 adalet
 10 Kasım 2018 Cumartesi 02:56
ohhh içimin yağları eridi.milletin ahını almak haksız işten çıkarım kararları almak nedir gördüler EN BÜYÜK PROBLEM BAŞKAN ODA GİDERSE KABÜN HİZMETLERi 5 YILDIZ İÇİN DİŞİNİ TAKAR !!
 123
 10 Kasım 2018 Cumartesi 02:30
Kabinin ayarını bozdunuz psikopat ettiniz milleti asıl başta ki gidecek ki rahatlayalım utanmasalar kendi koltukları gitmesin diye uyutmadan dinlendirmeden uçuracaklar
 
 10 Kasım 2018 Cumartesi 00:08
can yakan canının yanacağı günü beklesin demişler . Haksız yere verdikleri idari cezalarla sicilini kirlettikleri ekiplerin ahlarını da aldılar giderken . Yolları açık olsun:)
 Keser be sap dondu
 9 Kasım 2018 Cuma 22:53
Merak ettiğim bir konu var yer gorevlendirilmesi yapılmış mudurlerimiz ucusa donebılırler mi?
 ilahi Adalet
 9 Kasım 2018 Cuma 22:50
Insallah l liyakat ilkesi gozetilerek bu makamlara gorevlendırme yapılır
 Sxs
 9 Kasım 2018 Cuma 22:40
Ah almıcan işte güle güle size
 Adalet
 9 Kasım 2018 Cuma 21:08
Ekonomide şimdi Balık istifi konserve gibi oturup ekibi izlerler :-) çok bilmişliğin sonu çok çok isabetli karar 🤙
 hayırlısı
 9 Kasım 2018 Cuma 20:17
Pelinciğim kendini unutmuştu ve uçtuğu kabin memurluk günlerini... Belki bu Allah'tan bir mesaj dır ona hatırlamasına adına.. Bundan sonraki hayatında başarılar dilerim :)
 Ilahi adalet
 9 Kasım 2018 Cuma 19:30
Keser doner sap doner gun gelir devran doner
 :)