MENÜ
ATLASGLOBAL YOLCUSUNDAN ŞİKAYET VAR
Havacılık Haberleri
12 Nisan 2018 Perşembe 10:07

Atlasglobal’in Antalya hattında kapasitesini artırmak amacıyla yurtiçi ve yurtdışında bazı seferleri iptal etmesi üzerine, yolcular bilet değişikliklerinde mağdur edildiklerini iddia etti

Atlasglobal Havayolları’nın Antalya için kapasite yaratmak amacıyla uçtuğu birçok noktaya seferlerini durdurması ve bazı noktalarda da seferleri azaltması, şirketin biletlerini alan yolcularda tepkiye yol açtı. Ucuza uçmak adına aylar önce bilet alan yolcular, seferi iptal olduğunda aynı noktaya başka tarihte uçuşlarda hem yer bulamıyor hem de 15 gün sonrasına kaydırılması halinde fark ödemek zorunda kalıyor.

HANGİ HATLARDA İPTALLER OLDU

Sosyal medya hesaplarından birçok yolcu mağdur edildiklerini dile getirdi. Atlasglobal uçuştan 14 gün önce ve sonraki tarihler için ücretsiz değişiklik yapılabileceğini belirtirken, yolcular bu durumdan şikâyet ediyor.

Gazete Habertürk'ten Gökhan Artan'ın haberine göre yolcular, özellikle aylar önce ucuza satın aldıkları biletin iptal sonrası aynı noktaya 15 gün sonra bilet almanın pahalıya gelmesinden dolayı mağdur olduklarını söylüyor. Yolculardan bazıları ise yasal yollara başvuracaklarını ifade ettiler. Atlasglabal’in 23 Nisan’dan itibaren iptal olan seferleri Zaporijya, Aktau, Çimkent. 24 Nisan tarihlerinden itibaren ise Lviv, Harkov, Kopenhag, Stockholm, Konya, Adana, Kayseri ve Gaziantep. 25 Mart - 27 Ekim 2018 arasında ise tarifesel değişiklikler sebebiyle de İstanbul’dan İzmir, Antalya, Trabzon, Dalaman gibi şehirlere de bazı tarifeli seferler iptal edildi.

Çağrı merkezinden satın alınan biletler için iptal, iade (kesintisiz iptal) ve değişiklik işlemleri yine çağrı merkezi aracılığıyla yapılacak. Çağrı merkezi aracılığıyla acenteden alınan biletlerin iptalinin ise acente üzerinden yapılabileceği belirtildi.

‘ANTALYA OPERASYONLARI İÇİN UÇUŞLARI KAYDIRDIK’

Gazete Habertürk'ten Erdem Aktürk'ün haberine göre Atlasglobal Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, “Antalya operasyonlarımızı artırmak için uçuş noktalarımızda düzenlemelere gittik. Bazı hatlarda iptal, bazı noktalarda ise sefer azaltması yapıyoruz. Buralardaki uçuşlarımızı Antalya’ya kaydıracağız. KKTC’ye yapılan seferlerimizde durdurma yok. Haftalık 32 olan sefer sayısını 24’e düşürdük” dedi.

GÖKHAN ARTAN-ERDEM AKTÜRK/Habertürk

Haberin Videosu

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 Müge
 5 Ocak 2020 Pazar 10:29
Adana Kıbrıs uçağı kalkış iptal edilmiş. biz uçağa biniş saatinde öğrendik. 28 12.2019 tarihinde. Firmayı aradığımda paranızı iade edebiliriz diyorlar. Çok basit bir olaymış gibi.
 İsmail çetin
 12 Temmuz 2019 Cuma 22:40
Slm 10 -07-19 Zonguldak uçuş planımız gelçekleşmedi bizi Kastamonu Hava alanına yönlendirdiler normalde 2 saat olan söre 5 saat de zor gittik bozuk otobüsle çoluk çocuk madur olduk benim 6 aylık çocuğum perişan olduk daha bit
 Alay çiftçi
 25 Temmuz 2018 Çarşamba 00:46
24.07.2018 Tahriyinde şirketinizl saat 2230izmire uctüm cumadan önce bilet alırken sordum hava alanından Kuşadasına servisini varmı bana ücretsiz servisimiz var dediler ama servislere geldiğimizde yalnız aydın Nazilli var dediler ve kuşadası yolcuları mağdur oldu bizde HAVAŞ servislerine 30 tl.karşılığında bindim ve kuş adasına geldik ve bu aşamalarda git Gel lerden çok huzursuz olduk çok yorulduk güya uçakla geldik rahat etmek için bu yanlışın düzeltilmesi ve servislerin yeniden konulmasını istiyorum

12 Haziran 2018 Salı 15:48
KKTC' ye yapılan uçuş seferlerinde kaydırma yok mu! 2 tane seferim de iptal edildi! Ağustos ve Eylül aylarında ki! Bir daha sizden bilet almak mı? 1000 de TL daha fazla para veririm gerekirse başka şirketlerden alırım!
 elif koç
 3 Haziran 2018 Pazar 01:41
bu nasıl bir planlamadır. siz insanları enay yerine koyarak mı büyümeyi hedefliyorsunuz. bu saatten sonra kim size güvenir kim sizden bilet alır. bende o mağdur ettiklerinizdenim ve her türlü yasal yoldan hakkımı arayacağım. bu memleket sizin at çiftliğiniz değil.
Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git